Mitsui Fudosan Presentation Tool

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三井不動産の商業施設には3つのブランドがあり、各ブランド表現と三井不動産の認知度を上げる事が課題でした。TYAは単にツール制作だけでなく、三井不動産社内の問題へも入り込み、コンサルティングや社内用プレゼン資料の作成などにも携わりクライアントをリードしながら開発を進めてきました。時にはクライアントと一緒に生みの苦しみを経験しながらもTYAの得意とする戦略的なアイデアで解決させました。実際の商業施設での映像撮影では役者さん・大勢のエキストラを用意しての大規模なものになり、仕切りと段取りが勝負となりますが、ここはTYAの数多くの海外・国内ロケーション撮影の経験を活かし完璧な撮影を行いました。今後は商業施設の海外展開の計画があり、第一弾進出のマレーシア・クアラルンプールのコミュニケーションツール開発の依頼も受けております。引き続き、海外コミュニケーションに強いTYAに大いに期待頂いております。

Mitsui Fudosan Retail Properties wanted to raise awareness of their corporate brand through the popularity of their three shopping center brands. Diving head first into every project, our approach is to lead the client through internal issues, consulting and presenting solutions as we develop the tools they require.
It is true that sometimes we need to suffer alongside our clients, but in the end it’s our hands-on approach that leads us to strategic solutions, and that’s what we specialize in. The shopping centers promotion video was a very complex shoot, involving a large crew, cast and a bus load of extras, but making use of our extensive experience coordinating shoots, we were able to pull it off flawlessly. Mitsui Fudosan has plans to expand to overseas business and we are here to help. As a first step, we are producing communication tools for their Kuala Lumpur shopping center. With loads of experience in overseas communication, we will continue to exceed our client’s expectations.